1. אין עלות הקמה. 
2. המשתמש מגדיר עצמאית תוך 10 דקות - והבוט מוכן ועובד.
3. לא צריך ידע טכני, רק צריך אפליקציית וואטסאפ ביזנס בנייד.
4. ניתן להמשיך להשתמש בוואטסאפ ביזנס ביחד עם הבוט שיעבוד במקביל באותו מספר טלפון. 

אפשר להיכנס למחירון בוטיקל ולראות את המחירים והחבילות שאנחנו מציעים. 

תוך פחות מ10 דקות!

לאחר ביצוע כמה שלבים קצרים, ומילוי הבוט (אפשר בהתחלה למלא משהו קצר על מנת להתנסות) אפשר לבצע בדיקות ולראות איך הבוט מתנהג.

לרוב הבוט שלכם יתעדכן תוך כמה שניות מרגע לחיצה על כפתור 'צור בוט', אך לפעמים יכול לקחת גם כמה דקות ספורות כשיש עומס.

בנוסף לשינויים שמתאפשרים דרך מערכת בוטיקל, אפשרי לשנות את הטקסט של כפתור ההודעה הראשונה, מ-'שאלות נפוצות' לטקסט אחר (במסגרת הגבלות וואטסאפ).

מעבר לכך - ישנה אפשרות להתאים בוט אישי עבורכם בתוספת תשלום.

 אפשר ליצור איתנו קשר בוואטסאפ לקבלת מידע נוסף.



מתחברים למערכת בוטיקל, ועוברים לדף 'הגדרות'. בתחתית שלו יש כפתור של ביטול הרשמה.
לאחר לחיצה על הכפתור, יופיעו 2 כפתורים:
  • ניתוק מושהה - החיוב הבא יבוטל, ובוטיקל ימשיך לעבוד כרגיל עד אותו תאריך. לאחר מכן הוואטסאפ שלך ינותק ממערכת בוטיקל ויפסיק לפעול.
  • ניתוק מיידי -  החיוב הבא יבוטל, והוואטסאפ שלך ינותק ממערכת בוטיקל ויפסיק לפעול באופן מיידי.

במידה ויש צורך בעזרה בחיבור בוטיקל בשלב 2 (חיבור וואטסאפ) - אנא תשימו לב שיש מתחת לכפתור החיבור הדרכה של צעד אחר צעד (יש צורך ללחוץ על הכפתור בפינה הימינית תחתונה 'Get Started'.
ומתחת להדרכה הזאת יש סרטון שמסביר איך מחברים.


עבור בעיות אחרות בחיבור ראשוני של הוואטסאפ שלכם לבוטיקל, או אם נתקלתם בבאגים או בבעיות אחרות - נא ליצור איתנו קשר בוואטסאפ, ונשמח לעזור :)

אנחנו ספקים רישמיים של וואטסאפ, אשר עובדים במערכת הרישמית שלהם לפי כל הנהלים.

בנוסף בוטיקל הינה מערכת ריאקטיבית, שאינה שולחת הודעות יזומות, אלא הודעות תגובה בלבד.

לצערינו וואטסאפ משתמשים באלגוריתמים לא מדויקים על מנת למצוא ולחסום משתמשים אשר עושים ספאם או עוברים על הנהלים, וחסימה של משתמשים רגילים שלא עוברים על הנהלים או עושים ספאם או אפילו לא משתמשים בשום אוטומציה - זה כבר עיניין שיגרתי.

  1. תבדקו בדף ההגדרות מי יכול לראות את הבוט שלכם:
    • ברירת המחדל היא שרק מספר שתכניסו יותר לראות את הבוט (לשם בדיקות), אך יש צורך להכניס את המספר בתא הרלוונטי בהגדרות על מנת שבוטיקל יגיב להודעות שמגיעות מהמספר הזה.
    • אף אחד - אם בחרתם באופציה הזאת בטעות, אז בוטיקל לא יגיב לאף הודעה.
    • כל מספר שלא שמור באנשי הקשר - אם בחרתם באופציה הזאת, ואתם מקבלים הודעה ממספר שכן באנשי הקשר - בוטיקל לא יגיב. אם ברצונכם לבצע בדיקות, יש לבחור באופציה טלפון אחד לבדיקות, ולשלוח ממנו הודעה.
  2. במידה ויש הודעה במערכת שהבוט מושבת עד להסדרת התשלום - יש לבצע תשלום בעמוד התשלום (שלב 5), ולאחריו לחכות מספר דקות עד שהתשלום יתעדכן במערכת.
  3. במידה ויש התראה שחלק מהקבצים לא שמורים בוואטסאפ, תגובות שמחוברות לקבצים הללו לא יישלחו. יש להעלות את הקבצים מחדש בעמוד שינוי הבוט (שלב 3).
  4. במידה ולא זיהיתם את מקור הבעיה - יש לשלוח לנו וואטסאפ, ונשמח לבדוק את הנושא.

אין צורך לקבל מאיתנו סיסמא להתחברות ראשונית, אפשר לקבל את הסיסמא בצורה עצמאית:
  • בדף החיבור לבוטיקל, בשאלת "האם יש לך סיסמא לבוטיקל?" משתמשים חדשים יכולים ללחוץ על "לא" ולהכניס את הנייד שאותו רוצים לחבר.
  • סיסמא תשלח לאותו נייד, ואותה מכניסים לתא הסיסמא שיופיע.


יש לשלוח הודעה לוואטסאפ שלנו "לשחזר סיסמא" מאותו מספר שחיברתם - והמערכת תשלח לכם את הסיסמא שלכם.
כמו גם, אפשר לרשום שאין לכם סיסמא ותשלח לכם חדשה. 

מומלץ לבצע את החיבור הראשוני דרך המחשב, אך במידה וזה לא מתאפשר:
  • בהדרכת הצעד אחר צעד ישנו כפתור זום (זכוכית מגדלת עם פלוס) שאפשר ללחוץ על מנת להגדיל את התמונה ולהבין את ההדרכה.
  • בסרטון אפשר ללחוץ על כפתור YouTube והוא יעביר אותכם לסרטון שביוטיוב, שבו אפשר לעשות מסך מלא.

לפעמים המערכת של וואטסאפ מושבתת או שמתקבלת שגיאה. יש לנסות את הפתרון הראשון, ובמידה והבעיה חוזרת - יש לעבור לפתרון הבא.
  1. לנסות מחדש את החיבור.
  2. לחכות 10 דקות ולנסות מחדש את החיבור.
  3. לראות במידה והבעיה שלכם מופיעה בשאלה אחרת ב'שאלות ותשובות'.
  4. לפנות אלינו בוואטסאפ, ואנחנו נשמח לעזור :)

הקבצים מועלים לוואטסאפ שמקושר למספר שלכם, אך האיחסון קיים רק בזמן שאתם מחוברים לבוטיקל. ישנן מספר סיבות למה הקבצים נעלמו:
  • במידה ונותקתם או התנתקתם מבוטיקל (לדוגמא אחרי תקופת ההתנסות), האיחסון מתנתק, ומאבד קשר לוואטסאפ שלכם, ואין גישה לקבצים שהיו שם. יש צורך לחבר את המספר שלכם לבוטיקל מחדש, ולאחר מכן להעלות את הקבצים מחדש.
  • וואטסאפ מוחקים קובץ שלא נשלח בהודעה מעל 30 יום. במידה ואף משתמש ב30 יום האחרונים לא שאל את השאלה הרלוונטית בבוטיקל שלכם - הקובץ שמצורף לתשובה לשאלה לא נשלח, ולכן נמחק ע"י וואטסאפ. יש צורך להעלות את הקובץ מחדש מידי פעם במידה ולא מעוניינים לשנות לשאלה שנשאלת יותר.

לצערינו זאת מגבלה של וואטסאפ, שנובעת מכך שכל שאלה היא שורה ברשימה אינטראקטיבית.
במידה ויהיה שימוש ביותר תווים - הטקסט ייחתך וחלקו לא יהיה קריא.

רוב האמוג'ים קיימים במגירת האמוג'ים בדף, אך לא כולם.
אפשר להעתיק אמוג'י ממקום אחר ברשת, לדוגמא האתר emojicopy.com.

קחו בחשבון שחלק מהאמוג'ים יכולים להיראות שונה בוואטסאפ מאשר בבוטיקל או באתר שממנו העתקתם.

איך נראים האימוג'ים תלוי באם אתם נמצאים במחשב או בנייד, בוואטסאפ או בבוטיקל, במערכת ההפעלה שלכם ובאיזה פונטים נמצאים אצלכם.

מומלץ תמיד לוודא איך נראה הבוט שלכם בוואטסאפ בשלב הבדיקה מול מספר הבדיקה, לפני שמפעילים אותו עבור אנשים אחרים!

אימוג'י יכול להיראות שונה במגוון דרכים:
  • אימוג'י יכול פשוט להיראות אחר (לדוגמא רובוט שנראה אחר או פרצוף אחר).
  • אימוג'י ריק בבוטיקל יכול כן להיראות בוואטסאפ, ולהפך.
  • אימוג'י יכול להיראות חסר או שונה בבוטיקל, לדוגמא צירוף של 2 אותיות באנגלית יכול להיראות דגל בוואטספ.
  • ישנם אימוג'ים שיכולים להיראות כצירוף של 2 אימוג'ים אחרים, לדוגמא דוב + פתית שלג = דוב קוטב בוואטסאפ.
  • עוד מגוון דרכים שבהן אימוג'י יכול להיות שונה.